Sa oled siin

22.10.2018|Riigikantselei

Kihnu tuletorn sai uue kupli

21. oktoobri varahommikul paigaldas Veeteede Amet Kihnu tuletornile uue kupli. Tuletorni rekonstrueerimise projektis jäävad teha veel mõned tööd ning tuletorn alustab navigatsioonimärgina taas tööd detsembri teises pooles.  Mis Kihnu tuletornis tehti?  Ehitati uus torni kiiver, klaasi...
19.10.2018|Riigikantselei

Veeteede Amet ostab veealuste objektide uurimiseks allveeroboti

Veeteede Amet ostab allveeroboti selleks, et uurida lähemalt tavamõõdistuse käigus leitud veealuseid objekte ning kasutada seda vajadusel ka tuukritööde asenduseks. Riigihanke pakkumiste tähtaeg on 5.11.2018.  Teeme sellega erinevaid veealuseid otsimis- ja uurimistöid: tuvastame...
18.10.2018|Riigikantselei

Tänavune sisevete navigatsioonihooaeg on lõppenud – Veeteede Amet alustas siseveekogude hooajaliste ujuvmärkide väljavõtmist

Seoses aktiivse navigatsioonihooaja lõppemisega 15. oktoobril alustas Veeteede Amet sel nädalal siseveekogude hooajaliste ujuvmärkide väljavõtmist. 222 välja võetavat ujuvmärki jäävad talvekorterisse kuni uue navigatsioonihooaja alguseni 15. mail 2019. Veeteede Ameti navigatsioonimärgistuse...
17.10.2018|Riigikantselei

Laevanduseelnõu juhtivkomisjoniks sai majanduskomisjon

16. oktoobril 2018 Riigikogus menetlusse võetud laeva lipuõiguse ja laevaregistrite seaduse muutmise ning tulumaksuseaduse ja nendega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus 722 SE juhtivkomisjoniks määrati majanduskomisjon ning vastutavaks ametnikuks Piia Schults.  Eelnõuga luuakse...
15.10.2018|Riigikantselei

Rukki kanali hooldussüvendustööde tulemusena saavutati kanalis planeeritud sügavus 5,2 m EH2000

Rukki kanali hooldussüvendustööde hanke võitnud Insenerehituse AS on tänaseks täitnud kõik lepingutingimused ning saavutanud Rukki kanali minimaalseks sügavuseks planeeritud 5,2 meetrit Amsterdami nulli järgi. Veeteede Amet võttis töö vastu ning kuulutas kanali tänavused hooldussüvendustööd...
11.10.2018|Riigikantselei

Tehtavad seadusemuudatused loovad aluse edasistele tegevustele laevade Eesti lipu alla toomiseks

Täna valitsuse poolt heaks kiidetud laeva lipuõiguse ja laevaregistrite seaduse muutmise ja tulumaksuseaduse ning nendega seonduvalt teiste seaduste muutmise eelnõu on esimeseks suureks sammuks Eesti lipu rahvusvahelise konkurentsivõime tõstmise ja laevade Eesti lipu alla toomise suunal. Selleks,...
11.10.2018|Riigikantselei

Eesti laevanduse areng - põhjused ja ajajoon

Soodsa geograafilise asukoha ning 3794 kilomeetri pikkuse rannajoonega Eesti Vabariigil on suur potentsiaal olla mitte ainult mereäärne riik, vaid ka mereriik. Üheks mereriigi tunnuseks on aga riigi lipu all seilava laevastiku, sh rahvusvahelises sõidus sõitvate suurte kauba- ja reisilaevade...
09.10.2018|Riigikantselei

Veeteede Amet puhastas Emajõe Muuge kanalit ohtlikest puudest

Äsja lõppenud ulatusliku operatsiooni käigus eemaldas Veeteede Amet koos partneritega Emajõe Muuge kanalist ohtlikud ja laevaliiklejatele ebamugavust põhjustanud puud. Madala veetaseme tõttu toimus osa operatsioonist külmas sügiseses vees supeldes. Veeteede Ameti Tartu navigatsioonimärgistuse...
09.10.2018|Riigikantselei

Mälestame kapten Uno Lauri

Uno Laur 30. aprill 1928 – 8. oktoober 2018 Uno Laur sündis 30. aprillil 1928 Tallinnas. Ta lõpetas 1949. a Tallinna Merekooli esimese sõjajärgse lennu ja suunati tööle Kamtšatka-Tšukotka Merelaevandusse. 1959. a naasis ta kodumaale ja töötas Eesti Merelaevanduses vanemtüürimehe ja kaptenina....
04.10.2018|Riigikantselei

Uus navigatsioonimärgistuse tehnoloogia võimaldab saada sama tulemuse oluliselt väiksema energiakuluga

Veeteede Amet läheb 2018. aasta lõpuks veel neljas tuletornis* üle uudsele navigatsioonimärgistuse tehnoloogiale, millega asendatakse hõõglambid keskkonnasõbralike LED sektorlaternatega. Viimati vahetati välja Viirelaiu tuletorni tule tehnoloogia. Veeteede Ameti navigatsioonimärgistuse osakonna...

Lehed